Implementare Facebook

Pixel și Facebook Product Feed

Echipa de programatori Champaigns își pune la bătaie expertiza și îți sare în ajutor în implementarea pixelului de Facebook și a Feed-ului de produse ca tu să poți construi campanii Facebook Ads performante.

Cere oferta Cere oferta
Ce este
Pixelul de Facebook?

Facebook Pixel este un cod care trebuie implementat pe website-ul tău pentru a monitoriza activitatea vizitatorilor website-ului.

De ce ai nevoie de Facebook Pixel?

  • Urmarirea conversiilor din Facebook Ads.
  • Optimizarea campaniilor pe baza datelor colectate, cele mai valoroase opțiuni fiind optimizarea campaniilor pe Conversion sau Value.
  • Contruirea de audiențe segmentate pe care le poți targeta în campanii noi.
  • Dacă ai un produs sau un serviciu nou pe site, poti afișa reclamă cu acesta celor care au fost interesați de produse sau servicii similare oferite de business-ul tău.
  • Setarea campaniilor de Remarketing pentru targetarea userilor care au interacționat deja cu business-ul tău, dar nu au convertit încă.
  • Construirea audiențelor similare celor care au luat o acțiune valoroasă pentru tine. Ex. Audiențe similare cu cele care au cumpărat în trecut de la tine.

Ce este feed-ul de
produse?

Feed-ul de produse este un fișier exportat din website-ul tău care conține informații despre produsele existente pe website pe care îl importăm în Facebook Ads pentru a-l utiliza în campaniile de promovare.

De ce ai nevoie de Facebook Feed

  • Setarea campaniilor de Remarketing Dinamic în care userul vede reclama fix cu produsele pe care le-a vizualizat sau adăugat în coș, dar pe care nu le-a cumpărat încă.
  • Preluarea produselor din feed poate afișa direct în ad-uri imaginile și numele produselor, prețul actual, procente de reducere și alte elemente valoroase pentru user, astfel încât economisești timpul de gândire și construire a bannerelor și copy-urilor separate.
  • Actualizarea automată și zilnică a listei de produse de pe website în feed astfel încât campaniile tale să promoveze mereu doar produsele care sunt pe stoc.
  • Dacă magazinul tău online are un număr foarte mare de produse, poți economisi foarte mult timp creând seturi de produse pe categorii și utilizarea lor atât în campanii de remarketing, cât și în campanii de target nou.
  • Construirea campaniilor de tip up-sell sau cross-sell.

Hai să lucrăm împreună!
Știm cât de stresante și confuze pot deveni taskurile de implementări tehnice pentru campaniile tale de Facebook Ads. Vrei să te ajutăm cu implementarea pixelului de Facebook Ads sau a Feed-ului de produse?